BÅT TUR!

idag åkte vi ut med båten till en mysig liten strand jag simon och tim badade och körde sten sax påse under vattnet, dom vann bara hela tiden för jag tog bara sten för jag glömde när man skulle byta  =P
egentligen skulle J med men hon var klantig och la mobilen i ett annat rum så hon fick inte alla 200000000 sms jag skickade,
Sen kolla jag när dom körde lego batman medans jag väntade på julle skulle släppa sin dator och komma =P

men sen så gick jag och julle och gunga i parken, och sen gick vi och kolla på min pool som äntligen är typ klar :D :D :D :D :D :D :D :D :D




måsste bara säga att min bror är störd han sitter och klickar på en knapp med näsan och säger godnatt min kamrat men ligger ändå kvar på golvet och säger att jag är den utvalda för att min lugg åkt fram knasig!!!!

aja men puusss på er alla!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0