KVÄLLEN!

Idag fick ni ett fint inlägg från moa :D
som sagt så var vi och badade i trosa , det var super mysigt vi köpte glass,badade och solade sen åkte jag ida och moa hem för att bubbla :D
sen skulle ida åka så då gick jag och moa upp till min dator.
och då såg jag att min pappa kommit hem från italien :D :D
sen skulle moa oxå åka och då kom julle på att jag och hon kunde gå ut :D
vi gick till lekparken :D
sen gick vi hem för julle skulle dricka och jag skull äta och då precis innan vi skulle äta kom pappa med en liten present en till mig och en till mamma (Tim är inte hemma)
jag fick en rosa klocka :D och ett rosa skärp :D
 

Men nu ska ni få lite bilder från dagen :D

 
Världens bästa julle !


 

vet inte riktigt vad vi gör... :P

 

 






 

 

 

 

 









 

 

 

 











Vet inte vad jag gör jag ser mest ut som typ en vampyr med huggtänder eller något meen meen...


puuuuuuss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0