VM-FINAL

idag var jag med moa occh julle vi gjorde inte så mycket för moa behövde gå vid tre för hon ska på ridläger.
men när moa gick, gick vi och badade i julles lilla pool  :D
julle blev brunast och mig blev det typ ingen skillnad men vi låg iallafall på varsin luftmadras och solade och så blev det bara typ att vi började sjunga på en låt ...

Sommaren är här och vi är brunast i världen vi ligger på en luftmadrass i julles pool
alla grannarna dom kollar och sneglar för vi är pepparkakor och får dom att blekna
hahahahah sen gick vi typ och sjöng på den men sen gick vi till lekparken och satte oss och sen så skulle jag hem och äta och kolla på fotbollen :D
 spanien vannnnnnnnn!!!!! :D :D :D :D

aja men nu ska jag forsätta läsa min jätte braiga bok så sov så gott!
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0